Retur og angrerett
Dersom du ønsker å bytte mottatt vare i en annen størrelse eller farge, eller til et annet produkt, må du legge inn ny bestilling på vår nettside.
Du fyller ut angreskjema og sender varen i retur til oss. Vi krediterer returen når den ankommer vårt lager, senest innen 10 dager. Vi anbefaler å sende retur med sporing.
Returkostnader dekkes av kunde.
Navn på bedrift: Åros Ridesenter AS
Adresse: Gamle Årosvei 19
TLF: 90168170/91389460
Epost: silje@aarosridesenter.no
Skriv tydelig navn og ordrenummer på angreskjemaet. Sørg for at varene du vil bytte/returnere er ubrukt og at alle etiketter sitter på. Returkostnader dekkes av kunde.
Angrerett
Angrerettloven gir deg rett til å angre på ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen, gir oss melding om det (angrefrist). Varer må returneres i vesentlig samme stand som de ble mottatt. Ved korrekt gjennomført retur (iht. angrefristloven) tilbakebetales varens fulle pris til kjøper. Angrerettsskjema er vedlagt i ordrebekreftelsen som tilsendes pr. e-post. En vare som returneres grunnet benyttelse av angrerett skal kunne selges som ny. I praksis vil dette si at den må returneres i samme stand og mengde som da du mottok produktet, og slik du selv forventer at et nytt produkt skal leveres. Hvor dette ikke er overholdt, vil varer som kommer i retur, bli returnert til avsender. Vi anbefaler å sende retur med sporing. Returkostnadene bæres av forbrukeren med mindre selgeren har misligholdt avtalen eller selgeren i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare, fordi den bestilte varen ikke var tilgjengelig. Vi anbefaler å sende retur med sporing.
I juli kan behandlingstid for returer være noe lengre enn normalt.
Sendes i retur til:
Navn på bedrift: Åros Ridesenter AS
Adresse: Gamle Årosvei 19
TLF: 90168170/91389460
Epost: silje@aarosridesenter.no